Publieksprijs

Tijdens de Accenture Innovation Awards zijn er verschillende prijzen te winnen. Eén van deze prijzen is de Publieksprijs. Deze prijs gaat naar de innovatie die de meeste stemmen van het Nederlandse publiek krijgt. Iedereen kan een stem uitbrengen op zijn of haar favoriete deelnemer via Twitter, Facebook en LinkedIn. Een stem wordt niet automatisch gedeeld op je eigen profiel.

De Publieksprijs

De deelnemer die tussen het accepteren van inschrijving en 21 oktober 2016 het grootste aantal social votes heeft verzameld van het Nederlandse publiek wint de Publieksprijs. Deze zal uitgereikt worden tijdens de Accenture Innovation Summit op 28 oktober. Meer informatie over de spelregels vind je hier.

Vanaf vrijdag 14 oktober zal het niet meer zichtbaar zijn op de website hoeveel stemmen ieder concept heeft tot aan het moment dat de winnaar van de Publieksprijs op 28 oktober bekendgemaakt wordt. Het aantal stemmen op de website wordt vervangen door ?? votes. Op deze manier blijft tot het einde spannend wie de Publieksprijs in de wacht sleept. Op 28 oktober wordt de winnaar van de Publieksprijs bekendgemaakt tijdens de Accenture Innovation Summit.

Periodewinnaars

Elke twee weken wordt er een tussentijdse winnaar bekend gemaakt die in die periode de meeste stemmen heeft gekregen. Alle tussentijdse winnaars en de uiteindelijke winnaar mogen hun innovatie pitchen op het evenement waar 1500 genodigden uit de top van het bedrijfsleven, de overheid en de ondernemerscommunity rondlopen.

Benieuwd hoe zo’n dag eruit ziet? Hieronder een impressie van vorig jaar.

Wat doet Accenture Innovation Awards voor jou?

Social Voting Kit #AIA16

Elke deelnemer krijgt van ons een Social Voting Kit met daarin update foto’s en omslagfoto’s, die eenvoudig verspreid en geüpload kunnen worden op Facebook, Twitter en LinkedIn. Dat alles om je complete netwerk op te roepen op jou te stemmen natuurlijk!

Extra aandacht voor jouw innovatie

Het Innovation Awards-team houdt de campagnes in de gaten en zal de meest opvallende, succesvolle en originele uitlichten op de officiële AIA-kanalen. Via de Facebook, Twitter en LinkedIn kanalen van de Accenture Innovation Awards kun je jouw innovatie laten zien aan een nieuwe community. Laat zien dat jij de oplossing hebt waar Nederland op zit te wachten!

Hulp nodig?

Kun jij de gouden tip nog wel gebruiken voor een winnende campagne? Wij helpen je graag.