Accenture Innovation Summit: winnaar van de Gouden Giraffe 2016!

Een giraffe kenmerkt zich door zijn lange nek. Zo kan hij de meest sappige bladeren vinden in de hoogste boomtoppen. De Gouden Giraffe Event Awards – dé evenementenprijs van Nederland – is op zoek naar bedrijven die hun nek uitsteken. Dit jaar was het onze beurt. Binnen de categorie ‘relatie events’ heeft de Accenture Innovation Awards, op vrijdag 10 februari, de jury overtuigd van zijn meerwaarde en de prijs in de wacht gesleept.

  • news
  • news
  • news

We hebben gewonnen!

De Gouden Giraffe Event Awards 2016 vonden plaats op 10 februari bij DeFabrique in Maarssen. Meer dan vijfhonderd event professionals waren aanwezig. De Accenture Innovation Summit 2016 was genomineerd als finalist binnen de categorie ‘relatie events’: evenementen die gericht zijn op het versterken van de band met externe relaties. Tijdens een overtuigende pitch van drie minuten, wist het Accenture Innovation Awards-team de jury te overtuigen van hun gecreëerde klantwaarde en succes. Pitches, confetti en vuurwerk: het was een spectaculair evenement. Als klap op de vuurpijl nam Dennis Weening ons op een creatieve wijze mee langs vijf gouden caravans, die voor alle winnaars klaar stonden. Bij iedere caravan werd de winnaar per categorie bekendgemaakt. Zo ook de Accenture Innovation Summit 2016.

 

De Gouden Giraffe

Bedrijven die door middel van beleving en een live pitch hun boodschap durven over te brengen, daar is de Gouden Giraffe naar op zoek. Al sinds 1994 worden de meest impactvolle evenementen beloond met deze Nederlandse evenementenprijs. Een award met groeiende waarde, aangezien steeds meer bedrijven de grootse impact zien van live communicatie en eventmarketing. De cases worden beoordeeld door een tienkoppige jury van eventmarkteers, communicatieprofessionals en eventcollega’s. Zij gaan op zoek naar winnaars in vijf categorieën: beurzen, brand events, congressen, interne events, relatie events; daarnaast wordt er een publieksprijs uitgereikt. Onder andere spelen effectiviteit, creativiteit en innovatie een rol bij het benoemen van de winnaar, maar uiteindelijk gaat het om één ding: welke meerwaarde had het event voor het opdrachtgevende bedrijf?

Dank aan iedereen die de afgelopen tien jaar heeft meegeholpen om de Accenture Innovation Summit te maken tot het evenement (en jaarprogramma) dat het vandaag de dag is. We zijn trots op het Innovation Awards programma én de Gouden Giraffe. 

Lees meer over de Gouden Giraffe Awards via Eventbranche.nl